الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

پرنسس در گذر زمان

1393/10/17 1:17
نویسنده : مامان و بابا
421 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من الان که میخوام این پست رو بذارم تو بغلم نشستی و حسابی داری فضولی میکنی.

گل مامان انشاالله یک هفته دیگه وارد  2 سالگیت میشی و برای همین تصمیم گرفتم یه سری از عکسای جا مونده یکسال گیتو بذارم

گل زیبا در کنار گل های زیبا

از دست مامانی قایم شدم تو کابینت

گ

یکی منو از روی برگا بلند کنه

بره سواری هم میچسبه

او چه گل های نازی

وقتی من برای دوربین عکاسی گریه میکنم این شکلی میشم

حالا که مامانی داره عکس میگیره موش بشم

با قاشق غذا خوردن سخته

اما عاشق غذا خوردن با دستم

بعد از غذا یه لیوان آب میچسبه

پیست آبعلی

چای میل دارید؟

چشم الان براتون میریزم

حالا ایمیل هامو چک کنم

دوستت دارم الیسای زیبای من

پسندها (1)

نظرات (0)