الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

تولد 2 سالگی

1393/10/22 14:38
نویسنده : مامان و بابا
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولد....... تولدت مبارک

 

قلبالیساجوووووون تولد 2 سالگیت مبارکقلب   

دووووووست داریم خیلی زیاد (مامان و بابا)

سلام این عکسایی که در ادامه میبینید مربوط میشه به تولد دو سالگیم که جشن کوچیک 4 نفره بین من و مامانی و بابایی و عمو شهرام بوده 

 

 

عجب کیک خیره کننده ای

 

ژست جدید من

من و بابامهدی عزیزم

ببین مامانی روی کلاه تولدم عکس بابا اسفنجی که دوست دارم هست

چی مامانی باید چی کار کنم؟

آخ جونم مراسم شمع فوت کردن

حالا نوبت فوت کردنه شمع هاست

آخیش بالاخره این شمع بعد از کلی فوت کردن خاموش شد

 

 

 

کادوی مامان ملیسا  و بابا مهدی

کادوهای عمو شهرام

 

دختر عزیزم , پرنسس کوچولوی مامان , انشاالله 120 سال عمر با عزت و جاودانه داشته باشی و همیشه تندرست و سلامت باشی

تا همیشه دوستت دارم فرشته کوچولوی نازم

 

پسندها (4)

نظرات (0)