الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

اندر احوالات پاییز93 پرنسس ما

1393/9/25 19:28
نویسنده : مامان و بابا
657 بازدید
اشتراک گذاری

گل ناز ما‌‌مان از اینکه دیر به دیر وبلاگتو به روز میکنم ببخشید چون ماشاالله با بزرگ شدنت اذیت کردناتم بیشتر شده و دیگه وقتی برام نمیذاری که به وبلاگت سر بزنم و از اوضاع و احوالت بنویسم.

از وقتی از سفر برگرشتیم عادت کرده بودی موقع خوابیدن چراغ اتاقو باید روشن میذاشتیم تا بخوابی اون هم چه خوابیدنی که تا ساعت ۲٫۳ نصف شب بیدار بودی و بعد از کلی شیطنت و پریدن و بازی کردن روی تشک میخوابیدی و بعد از اینکه  خوابیدی تازه من باید چراغ رو خاموش میکردم .اما یبار که من زودتر رفته بودم تو اتاق به محض اینکه تو بهمراه بابایی اومدین تو اتاق چشمامو بستم بعدش بابایی بهت گفت ساکت باش مامانی خوابه تو هم آروم اومدی و منو بوس کردی و بعد وقتی که شیرتو ( عادت داری قبل از خواب یه شیشه شیر بخوری و بعد بخوابی ) خوردی و بلافاصله خوابیدی و این شد که تصمیم گرفتیم شبا زودتر بیام تو اتاق تا وقتی اومدی ببینی من خوابم که دیگه شیطونی نکنی و زودتر بخوابی و چراغ اتاق هم دیگه نمیخاد روشن بذاریم.که الحمدالله یه چند شبه جواب داد و حداقل زودتر از قبل میخوابی.موقع خواب هم اول روی بالش من میخوابی و بغلم میکنی بعد که خوابیدی میذارمت روی تخت خودت .اما اغلب اوقات صبح ها بی دلیل با گریه بیدار میشی و تا ۱ساعت باید تو بغلم بشینی و کارتون ببینی تا اینکه کم کم خودت بازی کنی و منم به کارام برسم .حتی صبحونتم تو بغلم میخوری. صبحونه مورد علاقت کره و عسله. غذای مورد علاقت٬ آش٬ عدسی٬ ماکارانی٬ سیب زمینی آتیشی هست وفوق العاده زیاد بلال دوست داری .کارای همیشگیت تو آشپزخونه هم بازی کردن با کابینتی که مال خودته و داخلش فقط چندتا آبکش و بطری هست و روزی ۱۰ بار همشو میریزی بیرون من دوباره میذارم سر جاش. و بازی دیگه اینکه عروسکت یا صندل منو میذاری تو ماشین لباس شویی و با دست میچرخونیشون.کم و زیاد و یا خاموش کردن شعله گازم تازه یاد گرفتی البته بخاطر این کار خطرناکت چند بار حسابی دعوات کردم که جواب داد و کمتر دور و بر گاز میایی.دیگه خودت با قاشقت غذا میخوری و وقتی تشنت میشه خودت از آب سرد کن یخچال برای خودت آب میریزی و میخوری. شبا هم قبل از خواب حتما برات مسواک میزنم اگه نزنم میایی با اشاره بهم میفهمونی که برات مسواک بزنم. بعد از شستن دستاتم حتما باید دستاتو با حوله خشک کنی محاله دستتو بشورم خودت نری با حوله خشک نکنی. عاشق قصر بادی و استخر توپ هستی و وقتی میخوام ببرمت از دور که قصر بادی رو میبینی از خوشحالی جیغ میکشی و دست میزنی و تو کالسکت میایستی اما هنوز به تنهایی نمیتونی ازپله هاش بری بالا و مجبوری با کمک بچه های بزرگتر از خودت بری بالا و سر بخوری و بیای پاین به قصر بادی هم میگی پیته پیته 

اینجا خرس کوچولوتو خوابوندی

اینا هم وسایل بازیت در آشپزخانه

وقتی الیسا جونم ناخن میگیره

پسندها (2)

نظرات (0)