الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

عکس های قند عسلم در نیمه اول 5 ماهگی

1392/4/4 17:11
نویسنده : مامان و بابا
637 بازدید
اشتراک گذاری

 پرنسس بعد از خوردن انبه

(بازم بهم انبه بدییییییین)

عسل مامان تازه از بازار اومده و در حال غلتیدنه

یه شب که مشغول کار در آشپزخونه بودم بابایی تورو برد تو اتاق و کلی عکس های خوشگل ازت گرفت

 در ادامه مطلب عکس هارو میذارم 

هرچی به دستت برسه میخوری فکر کنم بعد از گرفتن عکس گوش این عروسکم خوردی

(بذار بابایم عکس بگیره گوش تورو هم میخورم)

اینجا هم طرح دوستی با عروسک 7 کوتولت ریختی و دستشو گرفتی که بعد از عکس بخوریش

قربون عروسک خودم برم که با لباس صورتیش بین عروسکای دیگه میدرخشه

خوب حالا دیگه کدوم عروسکمو بخورم؟؟؟!!!!

و در آخر.........

عاشقانه دوستت دارم فرشته من...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)