الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

رخدادهای تابستان 94

1394/6/21 23:29
نویسنده : مامان و بابا
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

اول از همه بخاطر این چند ماه که نتونستیم من و بابایی وبلاگتو بروز کنیم و مطلب جدید بزاریم معذرت میخایم . البته این تاخیر چند ماهه ما هم بدون دلیل نبود.

مهمترین اتفاق تو این تابستون این بود که نی نی که خدا چند ماه بود به ما هدیه کرده بود مشخص شد که دختره و تو تا چند روز دیگه خواهری ناز و کوچولو رو میبینی به امید خدا. و از وقتی که فهمیدی تو دلم یه نی نی دارم که قراره بشه آبجی درسای تو ( من و بابایی تصمیم گرفتیم اسم دومین دخترمون و بزاریم درسا ، انشالله که خوش نام بشه پرنسسمون ) خودتو میچسبونی به شکمم و میگی آبجی درسا رو دوست دارم و حی سوال میکنی که کی میاد پیشمون و بغلش کنم. فدات بشم نازنینم.

دومین رخداد هم انتقال کار بابایی و مهاجرتمون به تهران بود که تقریبا همه تابستون درگیر بودیم و از این بابت خداوند مهربون رو هزاران مرتبه شکر میکنیم که تونستیم بیایم نزدیک خانواده هامون و قبل از اینکه نی نی کوچولومون به دنیا بیاد کار اسباب کشی و جابجایی تموم بشه و آماده استقبال از درسای ملوسک بشیم .

پ. ن یک : مورخه 15 مرداد 94 هم عروسی عمه فاطی جون بود که انشالله خوشبخت بشن و درکنار همسرش زندگی زیبا و با صفایی داشته باشن.

پ.ن.دو : مورخه 29 مرداد 94 کامیون اثباب و اثاثیه از بندرعباس به تهران رسید و ما هم شروع کردیم به چیدن وسایل و اماده کردن خونه.

پ.ن.سه : انشالله درسا کوچولو هم تا یه هفته دیگه به جمعمون اضافه میشه و در پست های بعدی با عکس های ناز و قشنگ برمیگردیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)