الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

جشنواره بهار نارنج

1394/2/31 12:50
نویسنده : مامان و بابا
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان

اول از همه باید عذر خواهی کنم برای تاخیری که تو  بروز رسانی کردن وبلاگت بوجود اومده چون ماشاالله انقدر شیطون شدی دیگه وقتی نمیذاری که یه سری به وبلاگت بزنم.

گل نازم این روزا و شبا جشن بهار نارنج در پارک قائم برگزار میشه که ما بهمراه پدر جون و مادر جون میریم اونجا تا از فضای شاد و قشنگ جشنواره استفاده کنیم و شما هم از یه غرفش که برای بچه هاست حسابی خوشت اومده و وقتی وارد پارک میشیم زود خودتو به غرفه میرسونی و شروع میکنی به نقاشی کشیدن و در کنار بچه های دیگه کلی لذت میبری منم تا هر وقتی که خودت بخوای کنارت میمونم و از نقاشی کشیدنت و ذوق کردنت خوشحال میشم.بعد از اینکه از نقاشی کشیدن خسته میشی تازه یاد تاب و سرسره بازی میوفتی باید بریم سمت تاب و سرسره ها که اونجا هم بازی کنی.ماشاالله انقدر هم انرژیت زیاده که باید به زور از کنار تاب و سرسره جدات کنیم. همش هم میدوی اینور و اونو یه لحظه جایی بند نمیشی که استراحت کنی .خلاصه وقتی هم میایم خونه تازه باید با اسباب بازی هات بازی کنیم.

جدیدا با صدای هر آهنگی شروع میکنی به رقصیدن و  و بعد از تموم شدن آهنگ برای خودت دست میزنی.

قربون دختر مهربونم برم که همیشه شکمم رو میبوسی و میگی آجی درسا عزیزه منه.آجی درسا دوست دارم.و هرجا و مشغول هرکاری باشی بهت بگم آجی تکون خورد خودتو سریع میرسونی و دست میزاری رو شکمم و میبوسی .امیدوارم آجی وقتی بدنیا اومد هم باهاش مهربون باشی و با هم کلی بازی کنید.

دختر عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم 

الیسا جون آماده رفتن به پارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)