الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

هفتمین ماهگرد

1392/5/22 2:25
نویسنده : مامان و بابا
330 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم ، پرنسس کوچولوی من ، چقدر روزها در کنار تو زیبا و سریع میگذره انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدی و برای اولین بار روی ماهتو دیدم و در آغوش گرفتمت و بوسیدمت. وای که با تو بودن با تمام بی خوابی ها و اذیت کردنت چه زیبا و دلنشین میگذره .

گاهی اوقات با خودم فکر میکنم کاشکی میشد زمان رو نگه داشت و همیشه در همین حال باقی می موندیم و من تورو میگرفتم تو بغلم و محکم میچسبوندمت به خودم و سرمو میذاشتم روی قلبت و صدای قلبتو که تند تند میزنه رو گوش میدادم، عسلکم شنیدن صدای قلبت قشنگترین آهنگیه که تا بحال شنیدم ....

دختر عزیزم ،همیشه برای اینکه خدای عزیز تورو به من و بابایی هدیه داده شکر گذارم و از خدای مهربون میخوام تا همیشه سالم و سلامت و خندون باشی.

دوستت دارم بهترینم

ماه روی من هفتمین ماهگرد تولدت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)