الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

ششمین ماهگرد

1392/4/29 18:05
نویسنده : مامان و بابا
249 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک


 

 

ناز دردونه من  . همه هستی من 

فرشته کوچولوی مامانی این 6 ماه بقدری در کنار تو  شیرین و زیبا گذشت که اصلا متوجه گذشت زمان نشدم .

دختر گلم ماشاالله هر روز که میگذره نازتر و باهوشتر میشی و بیشتر خودتو تو دل همه با شرین کاری هات جا میکنی 

عزیزم بخاطر همه آرامشی که از تو دارم خدارو شکر میگویم

و وجود تو تنها هدیه گرانبهایی هست که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد،عاشقانه دوستت دارم الیسای عزیزم

 

دوستت داریم دختر نازم:مامان و بابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بابای الیسا
27 تیر 92 2:00
عزیز دلم چه نازی خدا حفظت کنه منم یه الیسا دارما
الهام مامان یسنا
27 تیر 92 17:20
ای جان عزیزم. تپلی خانوم شش ماهگی مبارک. عزیز دلم نوش جونت خیلی بامزه میوه میخوری. مامانی براش اسفند دود کن. خدا حفظش کنه.