الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

اندر احوالات این روزهای پرنسس ما

1392/4/23 17:54
نویسنده : مامان و بابا
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

الیسای نازم الان که دارم مینویسم 5 ماه و 24 روزه هستی و کنارم نشستیو با لثه گیرت مشغولی

گل قشنگم جدیدا موقع شیر خوردن با موهات بازی میکنی و گاهی انگشت های پاتو میگیری و پاتو میاری نزدیک صورتت.و بعضی اوقاتم موقع شیر خوردن شست دستتو میخوری .

 

 

 

 

وقتی از شیر خوردنت سیر بشی اینطوری میشی


ماشاالله خیلی شیطون شدی و همیشه موقع غذا خوردن ما لج میکنی و نمیذاری خوب غذا بخوریم. 

خوابتم کم شده و بعد از ظهر ها همیشه ساعت 4 بیدار میشی و با سر و صدا کردنت منو بیدار میکنی و منم از اتاق میارمت بیرون تا بابایی بخوابه و ما هم با هم بازی میکنیم.

 علاقه خاصی به پتو نداری چون حتی اگه خواب هم باشی و پتو رو بکشم تنت با پاهت میدیش کنار .با اینکه تو اتاق کولر روشنه اما مثل اینکه شدیدا گرمایی هستی چون همیشه بالشتت خیسه از عرقت.


از 4 روز پیش برات یه تکه انبه و موز له میکنم و عصرها میدم بهت و با اشتیاق فراون میخوریش.بعضب روزها هم سیب و هلو برات رنده میکنم و شما هم نوش جان میکنی.

دیروز صبح پدر جون برات حریره بادام آماده خرید و برای اولین بار درست کردمو خوردی وخداروشکر خیلی از طعمش خوشت اومده بود با لذت میخوردی و شبش هم برای اولین بار سوپ برات درست کردمو خوردی.

 

 

 

 

 

الیسا جون بعد از خوردن سوپ


چند روزه خیلی مامانی شدی و تا از کنارت رد میشم دوست داری بیام و باهات بازی کنم چون اگه همینجوری از کنارت رد بشم میزنی زیر گریه و بعدشم با اینکه زود میام میگیرمت باهام قهر میکنی.

از جاهای شلوغ خیلی خوشت میاد و دوست داری همه باهات بازی کنن.گاهی اوقاتم برای جلب توجه الکی سرفه میزنی تا بهت بگم نوش نوش و آروم پشتتو بزنم.

علاقه زیادی به ناخن کشیدن روی سطح صاف داری.و بازی کردن با قوطی دستمال مرطوبتو دوست داری وبعد از چند دقیقه تلاش برای گرفتنش چون موفق نمیشی کلافه میشی و دادت میره تو هوا.

 خیلی دوست داری وقتی روی پامون نشستی بایستی روی پاهات و دوباره بشینی این کارو همینطوری پشت هم تکرار میکنی.

عاشق رقص کردنی و دوست داری آهنگ شاد برات بزاریم و برقصی.

چند روزی هم هست یاد گرفتی زبونتو میذاری میان لبات و فوت میکنی با این کارت کلی آب دهن میریزی روی گردن و لباس و جلوی لباستو کامل خیس میکنی.

از تاب بازی هم خوشت میاد و بابایی هم تابتو که ثنا جون برات کادو خریده بودو وصل کرد به چار چوب در آشپزخونه تا همیشه زمانی که در آشپزخونه مشغول کارم جلوی دیدم باشی.

 

 

 

 

و در آخر موش شدن پرنسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)