الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

5 ماهگی قند عسلم

1392/4/2 1:35
نویسنده : مامان و بابا
253 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من ، زیبای من ، عمر من ، همدم تنهاییم ، دختر مهربونم ، الیسای عزیزم 

میخوام برات  کمی از 5 ماهگیت بنویسم

این روزا خیلی راحت میتونی غلت بزنی ،میتونی بشینی ، خندهات دیگه بی صدا نیست و وقتی میخندی صدای خندت کل فضای خونه رو پر میکنه از شادی.

دخترم هر روز که میگذره دوست داشتنم و وابستگیم بهت بیشتر میشه چون روز به روز  خانوم تر میشی و بهتر همه چیزو میفهی .موقع شیر خوردنت کلی باهات صحبت میکنم و تو هم فقط تو چشمام نگاه میکنی انگار واقعا میفهی چی دارم میگم.زمانی که باهم تنها میشیم کلی باهات درد و دل میکنم و تو هم  فقط برام میخندی و با خندهات دلمو شاد میکنی.

بابا مهدی رو خیلی بهتر از قبل میشناسی چون وقتی از اداره میاد کلی براش ذوق میکنی و بابایی هم کلی باهات بازی میکنه تا دیگه خسته میشی و نق زدن خواب بعد از ظهرت شروع میشه و منم زود میخوابونمت تا زیاد اذیت نشی.

برات هر روز ساعت 12 ظهر فرنی درست میکنم و میدم بخوری اولش ناز میکنی و نمیخوری اما بالاخره چند قاشقی نوش جان میکنی.

وای عزیزم چقدر خوشحالم که خدا جون تورو به ما داده .خدای مهربون هزاران مرتبه شکر گذارتون بابت این فرشته مهربونی که به ما دادین .

 

 

 

این چندتا عکس هم در  5 ماهگی تو حموم ازت گرفتیم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)