الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

همراه و همدم مامان

1392/3/9 23:35
نویسنده : مامان و بابا
374 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازنینم ...

 

3 ماه از تولد تو دختر نازم گذشت ،ماشاالله هر روز که میگذره خانومتر و ماه تر میشی ،دیگه کمکم  داری منو میشناسی و این موضوع خیلی خوشحالم میکنه ،کارایی که جدیدا انجام میدی قه قه قه کردن و خندیدن بی صداست و وقتی دراز کشیده ای دستاتو میگیریم دوست داری زود بلند بشی و روی پاهات بایستی ، تا چند ثانیه هم بدون کمک میتونی بشینی .

چند روزی هم هست که دارم میرم دانشگاه  و مجبورم زمانی که صبح  کلاس دارم شمارو ببرم خونه مادر جون اینا و برای همین تورو داخل صندلی ماشینت میذارم و میتونی راحت بشینی

 


فدات بشم که وسط راه هم خوابت میگرفت و می خوابیدی 

 

قبل از عید که کوچولوتر بودی زمانی که کلاس داشتم میخوابوندمت روی صندلی کناریم و همش نگران بودم که خدای نکرده با ترمز ناگهانی از روی صندلی بیوفتی پایین .



نازگلم من و بابایی تصمیم گرفتیم واسه سه ماهگیت یه جشن تولد کوچیک بگیریم که خاطره اون روز واست در سر فرصت مینویسم.

 

بقیه عکس های سه ماهگی الیسا جون در ادامه مطلب 

 

عاشقتم زیبای من ...

 

 

 

رفته بودیم خونه مادر جون و بلدرچینمونو گرفتن میخواستن بخورنش تعجب

 

 

 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)