الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

اولین نشانه !

1392/2/3 20:48
نویسنده : مامان و بابا
193 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت حدود 11 شب 22 اردیبهشت 91 بود که تصمیم گرفتم از طریق بی بی چک به بارداری خودم پی ببرم آخه یه چند وقتی بود که احساس می کردم یه چیزی تو دلم دارم ، خلاصه پس از چند دقیقه جواب مثبت شد و منم کلی ذوق زده شدم و سریع بابایی رو صدا زدم و گفتم که تبریک میگم بابا شدی ، اونشب تا صبح استرس داشتم چون نمیشد زیاد به بی بی چک اطمینان کرد برای همین باید ازمایش خون میدادم  چون ازمایش جوابش دقیق تره.صبح ساعت 8 رفتم ازمایش دادم تا ساعت 4 که جوابش اماده بشه برام مثل 1 سال گذشت .طاقت نیاوردم  حضوری برم ازمایشگاه جوابو بگیرم  برای همین زنگ زدم و جوابو پرسیدم که گفت مثبته .خیلی خیلی خوشحال شدم  چون دقیقا در روز مادر منم مادر شدم  .بابا مهدی هم کلی ذوق کرد و سریع این خبرو به عزیز جون(مامان بابا مهدی) دادیم عزیز جون هم از خوشحالی گریه اش گرفته بود.بعدش جواب ازمایش گرفتیم و با یه جعبه شیرینی رفتیم خونه مادر جون (مامان خودم) و خوشحالیمونو با اونا تقسیم کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)