الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

اولین روز در نی نی وبلاگ

1392/2/1 2:20
نویسنده : مامان و بابا
220 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس مامان الان ساعت دو صبح روز اول اردیبهشت 92 هستش و من و بابایی واسه تو این وبلاگ رو درست کردیم تا بتونیم مطلب ، عکس و خاطرات با تو بودن و در ان ثبت کنم تا وقتی بزرگ شدی با دیدن وبلاگ ، خاطره های به دنیا اومدن و بزرگ شدنتو مرور کنی و لذت ببری .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملیکا کوچولو
1 اردیبهشت 92 2:26
هوراااااااااا.مبارکه.اینم اولین دوست وبلاگیتون.مامان ملیکا. پیش ما هم بیایید. من لینکتون کردم.


خیییییییلیییییییی خیییییلیییی ممنونم دوست خوبم .و باشه چشم حتما میام و شرمنده که دیر جوابتون دادم آخه نظرات الان دیدم.
مامان ملیکا کوچولو
1 اردیبهشت 92 2:28
منتظر عکس الیسا جونما.
مامان ملیکا کوچولو
4 اردیبهشت 92 1:48
شرمنده.به تاریخها دقت نکردم و چون دارید از شروع بارداری به ترتیب پست میذارید فکر کردم هنوز به دنیا نیومده خوشگل خانومت. ببوسش و لطفا زودتر عکسشو بذار تا روی ماهشو خاله راحله ببینه.