الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

انتظار شیرین

1392/2/9 1:36
نویسنده : مامان و بابا
255 بازدید
اشتراک گذاری

ملوسکم الان که دارم برات مینویسم روزهای پایانی بارداریمو میگذرونم و نسبت به اوایل بارداریم حسابی وزنم زیاد شده .ای شیطون باعث شدی مامانی کلی چاق بشه (از 54 کیلو شدم 68 کیلو گرم)

گل قشنگم این روزا تکوناتو خیلی محکمتر و واضح تر احساس میکنم .گاهی اوقاتم با حرکت های ریزه میزه غلغلکم میدی .

بابایی عاشقه تکون خوردناته بیشتر اوقات دستش رو شکمه منه تا حرکت هاتو احساس کنه (اما تو بابایی رو قال میذاری و هیچ تکونی نمیخوری )

سوالی که این روزا برای همکلاسی هام در مورد من پیش اومده  اینه که چرا من همیشه یه بطری اب تو دستمه و سر کلاس و تو حیاط دانشگاه اب میخورم (چون اگه اب نخورم سرگیجه و افت فشار میگیرم برای همین مجبورم همه جا یه بطری اب با خودم ببرم و همیشه اب بنوشم)

چند روزیه تو کلاس های امادگی برای زایمان طبیعی شرکت میکنم چون خیلی دوست دارم شما رو از طریق زایمان طبیعی بدنیا بیارم تا روی ماهتو در حین تولد ببینم

 

 هرکی از دوستا و اشنا ها منو میبینه  بهم میگه شکمت خیلی کوچولوه و این موضوع خیلی نگرانم میکنه که نکنه خدای نکرده شما خوب رشد نکنی و ریزه میزه باشی. هر روز کارم این شده که میرم جلوی اینه  و شکممو نگاه میکنم چقدر بزرگتر از روز قبل شده. بابایی هم هر هفته از شکمم عکس میگیره 

به امید دیدن روی ماهه تو دختر نازم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)