الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

الیسا جوووووون 3 سالگیت مبارک

1394/10/22 23:40
نویسنده : مامان و بابا
601 بازدید
اشتراک گذاری

 

الیسا جووووووووونم
روز به روز ٫ هفته به هفته ٫ ماه به ماه تو زیباتر میشوی و من عاشق تر٫ تو عاقل تر و من مجنون تر...
حالا ۳ سال گذشت از لحظه چشم گشودنت به این دنیا خدارو شاکرم برای لبخندت.
سلامتی و آرامشت ...
من و بابای صبور و مهربونت٫ همیشه کنارت هستیم و خواهیم ماند و تا همیشه مثل یه کوه محکم و استوار پشتت هستیم و میتونی بهمون تکیه کنی...
دردانه مادر شبا وقتی چشماتو میبندی و میخوابی مثل فرشته ها میشی منم کلی به صورت ماهت نگاه میکنم نازت میدم و بوسه بارون میکنم صورت لطیفتو...
شیرین زبونم همیشه یه حسی خوبی نسبت بهت دارم و یه جور خاص دوستت دارم چون تو بودی که برای اولین بار منو مادر کردی و برای اولین بار مامان صدام کردی .الان که دارم این مطالب  رو مینویسم تمام خاطرات شیرین و تلخت، خنده ها و گریه هات، شیرین زبونی هات،لج کردنات و لوس شدنات مثل یه فیلم از ذهنم میگذره...
این روزا تو هر فرصتی که پیش میاد بغلت میکنم و میبوسمت چون میدونم هر چی بزرگتر بشی کمتر اجازه میدی بغلت کنم و مثل الان راحت نازت کنم و  ببوسمت...
فرشته مهربونم تا همیشه دوستت دارم و سومین سال تولدت رو تبریک میگم.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)