الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

در شرح حال بارداری

1392/2/6 1:11
نویسنده : مامان و بابا
207 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم دارم با تمام وجود حست می کنم و چند روزی میشه که ویار شدید گرفتم و در حین درست کردن و خوردن غذا یه هو حالت تهوع می گیرم حتی وقتی که صبح آب می نوشم هم دچار حالت تهوع میشم که جدیدا متوجه شدم با خوردن لیمو ترش تازه و ماست چکیده راحت تر می تونم غذا بخورم .جا داره همین جا از بابا مهدی جون بخاطر تمام کمک هایی که به من می کرد هنگام آشپزی تشکر کنم ...

راستی گلم این روزا دلم همش هوس ساندویج همبرگر می کنه اما هر وقت می خوام بخورم باز هم حالم بد میشه و نمیتونم درست بخورم و منی که قبل از بارداری عاشق خوردن ترشی جات بودم الان دیگه همش دوست دارم خوراکی های شیرین بخورم مخصوصا بستنی .

ناز گلم این روزا درگیر امتحانات پایان ترم هم هستم  و یخورده بهم سخت می گذره اما با تو بودن تمام این سختی هارو ازم میگیره ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)