الیسا جونالیسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

الیسا پرنسس کوچولوی ما

روز به یاد ماندنی

1392/5/2 20:23
نویسنده : مامان و بابا
298 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ،یادگار دلنشین اولین خندیدن توست.....

عشق را با تو تجربه کردم،امید زندگی را در تو آموختم،محبت را در قلب تو یافتم ،

با هر تپش قلبم می گویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست

مهدی عزیزم سوین سالگرد ازدواجمونو بهت تبریک میگم و خیلی خیلی خوشحالم که امسال این روز عزیز رو با دخترمون جشن گرفتیم

عاشقانه دوستت دارم همسر مهربونم


الیسای عزیزم من و بابایی در تاریخ 1 مرداد 1389 با هم عقد کردیم  و 1 مرداد 1392 سومین سالگرد ازدواجمون بود و بابایی برای این روز قشنگ مارو برد بیرون و حسابی گردوند و در آخرهم برای شام  رفتیم QFC. خیلی شب خوبی بود .بابت همه چی ممنونم همسر خوبم

دختر نازنینم بابا مهدی بهترین بابای دنیاست و برای آرامش من و شما همه کاری میکنه، بابایی خیلی دوستت داره و برای آیندت خیلی نقشه ها کشیده و مثل کوه قوی و محکم و استوار پشتت می ایسته.تو هم وقتی بزرگ و خانوم شدی تا همیشه به بابا جون احترام بذار و دوستش داشته باش .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)